pátek 6. ledna 2017

OCELOVÝ POLIBEK

Ocelový polibek

J.Deaver


J.Deaver je bezesporu jedním z nejlepších autorů detektivek.Má několik detektivních sérií,jako top bych asi označila sérii s vyšetřovatelem Linkolnem Rhymem,který i přes svůj hendikep,je nejlepším detektivem.
Mě se od tohoto autora jako první dostala do ruky kniha Hodinář a tím si mě naprosto získal.No měla jsem asi štěstí,protože zrovna Hodinář je jedna z jeho nejlepších.A tak jsem začala hltat všechny jeho knížky.
Ale teď již k samotné knize Ocelový polibek.Je to poslední vydaný díl série s L.Rhymem.Opět se L.Rhyme potýká s pachatelem a snaží se ho dostat i ze svého invalidního vozíčku.Pro ty ,kteří ještě neměli tu čest se sním seznámit,tak upřesňuji že Linkoln je ochrnutý od krku dolů a všechny své případy řeší z pokoje svého domu,jen pomocí důkazů z místa činu.A ani v této knize tomu není jinak.Pro tentokrát se potýká s pachatelem,který zabíjí své oběti pomocí chytrého ovladače.
Že nevíte co to je?
Máte doma televizi ,mikrovlnku,nebo třeba topení,které si můžete nastavovat přes internet,kdy se má zapnout?Tak pozor ,to je právě ono.Pachatel využívá tyto chytré spotřebiče,nabourá se k jejich ovládání a bingo ,ono si to dělá co chce.Teda co chce pachatel.A jak je u detektivek zvykem ,pachatel je stejně samozřejmě dopaden a to díky Linkolnovi a důkazům z místa činu.
Nebudu se více rozepisovat o obsahu knihy,to by jste ji pak už nemuseli číst 😃.
Je to opět vydařený díl,ikdyž na můj vkus více rozvleklý.Asi bych omezila popisy spotřebičů jak fungují na minimum a knize tím dodala lepší spád.Ale to je jen můj názor.
Jinak určitě doporučuji k přečtení


Žádné komentáře:

Okomentovat