úterý 18. dubna 2017

10 KNIŽNÍCH DNÍ

10 KNIŽNÍCH DNÍ


Máme tu třetí den tohoto projektu a to znamená vybrat 8 obálek. V jedné mám 100% jasno a pak budu trošku tápat, které vybrat.
Tak jdeme na to.

1.
JISKRA V POPELU
Tak tato obálka je pro mě jasná volba. Je dokonalá nejen vzhledově , ale i pohmatem, taková sametová. Pro mě jasná TOP.



2.
SŮL MOŘE
Nádherná obálka, přesně vystihující knihu 




3.
ILLUMINAE
Zvláštní a přitom krásná. V obchodě ji prostě nepřehlédnete.





4.
NASLOUCHAČ
Tato kniha mě dostala, jak svým dějem, tak nádhernou obálkou






5.
FANTASTICKÁ ZVÍŘATA A KDE JE NAJÍT
Knihu jsem ještě nečetla, ale už kvůli té krásné obálce si ji musím pořídit.






6.
ČÁRY ŽIVOTA
Temná, záhadná, prostě dokonalá a tričko k této knize také.




7.
ČERNOBÍLÝ SVĚT
Jednoduchá, ale krásná





8.
HAVRAN A JINÉ DUŠE
. Výstižná. Myslím, že není potřeba víc dodávat.




Tak to je mých 8 obálek a už se těším na další úkol.

4 komentáře:

  1. Naslouchače a Jiskru si chci už dlouho přečíst :)

    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě přečti, obě knihy jsou pro mě Top mezi fantasy a už se nemůžu dočkat pokračování.

      Vymazat
  2. Souhlasím se všemi krom jedné, Naslouchač se mi vůbec nelíbí, ale jinak máš úplnou pravdu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, u Naslouchače jsem pravděpodobně ovlivněná příběhem. mě se tak strašně líbil, že nedám dopustit ani na obálku :).

      Vymazat