SUMA SUMÁRUM BŘEZEN 2017
Březen nám skončil a je čas na jeho shrnutí.
Až na jednu knihu, byl na výběr četby velice pozitivní.
Celkem jsem přečetla 8 knih, což je podstatně méně než minulý měsíc, ale je to opět velice pěkné číslo.
Call-it-what-you-want
1.
Cress
Měsíční kroniky
Já je prostě miluji...
2.
Winter
Měsíční kroniky
Poslední čtvrtý díl byla neskutečná bomba, škoda že je konec.
3.
Divoká píseň
Je fakt super jízda.
4.
Čáry živita
I přes některé negativní reakce mě kniha velmi potěšila.
5.
Suburra
To je ta jediná, která mému srdíčku moc blízká nebyla.
6.
Ódinovo dítě
Nevyhrála u mě nad Jiskrou v popelu, ale jinak je to mistrovské dílo.
No i tak bych ocas fakt mít nechtěla 😉
7.
Kostičas
Nejdřív mi to hlava nebrala,
ale potom jsem se do knihy zamilovala.
Nejdřív mi to hlava nebrala,
ale potom jsem se do knihy zamilovala.
Parádní gify! Ze zmíněných knih jsem nečetla ani jednu.
OdpovědětVymazatDěkuji. Jestli máš ráda fantasy, tak doporučuji úplně všechny. Hlavně Kostičas je super.
VymazatPěkný počet knih. Pobavily mě tvoje reakce na jednotlivé knihy, taky jsem nic nečetla, ale po většině už nějakou dobu pokukuju... :))
OdpovědětVymazatMoc děkuji, je to zas takové jiné shrnutí, něž znovu popisovat každou knihu :). A jestli máš nějaké knihy v hledáčku, tak neotálej a jdi do nich. Většina z nich je TOP mezi fantasy.
Vymazat