čtvrtek 2. února 2017

😉 NAKUPUJEME 😉

--------------------------------------------

To je tak,když se z malebné vesničky vydáte do velkoměsta na nějaké ty pochůzky.
A dopadne to asi takto.





Říkala jsem si ,tak když jdu okolo jenom tam nakouknu .
"jen dva prstíčky tam strčíme a hned zase půjdeme"
Ale potom ty knihy tak nějak prosí,abych si je vzala a já nemám to srdce je tam nechat.
Představuji vám moje nové spolubydlící
Jiskru v popelu
Naslouchače
a Čáry života.
Snad se jim u mě bude líbit.

☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼

Jiskra v popelu


Své tělo a krev zaslibte Impériu. Srdce si však ponechte.
Sirotek bojující za svou rodinu. Voják bojující za svobodu. Jiskra v popelu je epická fantasy, která se odehrává v brutálním světě připomínajícím Římskou říši.

Laia je dívka z lidu Učenců, který žije pod krutou nadvládou válečnického Impéria. Když je její bratr zatčen za velezradu, nabídnou jí učenečtí povstalci bojující proti Impériu dohodu: pokud se nechá prodat jako otrokyně na imperiální vojenskou akademii Šerosráz a bude pro ně špehovat, odboj zachrání jejího bratra před popravou.
Elias, nejlepší voják na akademii, je znechucený pronásledováním a zabíjením Učenců a rozhodne se dezertovat. Než však stačí utéct, dostane příkaz zúčastnit se Zkoušek, nemilosrdné soutěže, z níž má vzejít nový válečnický císař. Prohrát znamená okamžitou smrt, zvítězit znamená ztratit vlastní duši.
Když se Laiiny a Eliasovy cesty na Šerosrázu zkříží, oba zjistí, že jejich osudy jsou propletené víc, než by si kdy dokázali představit, a že jejich rozhodnutí může změnit budoucnost celého Impéria





Naslouchač


Originální česká fantasy z fascinujícího temného světa.
Po Velké válce je svět rozdělen na dvě části, jedna je obyvatelná a druhá je zamořená jedovatými plyny. Obyvatelnou polovinu chrání štít, který čerpá energii ze zvláštního nerostu zvaného sklenit.V blízkosti štítu žije národ sklenařů, kteří jako jediní dovedou sklenit těžit. Platí však za to vysokou daň. Nejenže energetické pole štítu odkazuje sklenaře k životu v téměř středověkých podmínkách. Těžba sklenitu způsobuje mnoho nemocí a znetvoření. Navíc byli sklenaři zotročeni lidmi z nížin.
Třináctiletá Ilan se jako jedno z mála dětí narodila bez deformací. Aby nebyla odvedena od své rodiny, od dětství se vydává za chlapce a skrývá se v hábitu s maskou, který musíi sklenaři nosit na znamení podřízenosti. Díky své schopnosti naslouchat sklenitu se začíná učit sklenařským brusičem.Její dar je tak výjimečný, že si ji vybere sám kapitán pětadvacítky, družiny bojovníků, jež má za úkol chránit sklenářská města před nebezpečnými tvory zrozenými z otráveneho vzduchu za štítem, kterým sklenaři říkají Nasterea.Ilan ví, že musí za každou cenu uchránit své tajemství. Před pětadvaceti bojovníky, nepřáteli, kteří zotročili její lid. Přesto se nedokáže ubránit, postupně se s muži sbližuje a zjišťuje pravdu, která byla sklenařům po celá léta tajena. 








Čáry života


Ve světě, kde vládne násilí a právo silnějšího, kde mnozí trpí, má každý člověk zvláštní dar. Akos a Cyra jsou pro ten svůj zneužíváni. Cyra má dar bolesti a síly a její bratr, tyran vládnoucí celému válečnickému národu, její sílu používá k tyranizování nepřátel. Akos pochází z mírumilovného národa a pro rodinu by obětoval i vlastní život. Dokáže si Cyra s Akosem navzájem pomoci, nebo přinese jeden druhému zkázu?








☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼


No posuďte sami. 
Takové knihy jsem tam přece nemohla nechat 😉

6 komentářů:

  1. Koupila jsem si také Čáry života, ale recenze se rozcházejí, tak jsem zvědavá :) O Jiskře v popelu a Naslouchači jsem už také slyšela, tak třeba na ně také jednou dojde :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čáry života, byla moje srdcovka hned jak jsem o ní uslyšel, v průběhu času jsem však začínala pochybovat.Tolik ne zrovna kladných recezní mě dost odrazovalao, ale nakonec zvítězila zvědavost.
      Na Jiskru v popelu a Naslouchače jsem viděla dvě recenze o You Tube a abě dívky byly z těch knížek úplně očarované, tak snad budu i já.

      Vymazat
  2. Tak to jsou knihy podle mého gusta. :D Čáry života a Jiskra v popelu jsou skvělé. :) A Naslouchače si v budoucnu MUSÍM přečíst. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, teď jsem se nějak začetla do tohoto žánru a nemohu jinak. Recenze co jsem viděla na You Tube byly prostě dokonalé a já ty knihy prostě musela mít.

      Vymazat
  3. Mám to naprosto stejně když jedu do Prahy a náhodou zabloudím třeba do Luxoru, tak je to prostě konec. A ještě horší je když sebou mám kamarádku knihomola, to tam jsme zalezlé třeba i pár hodin. Na Čáry života jsem četla nějaké recenze, a byly ve většině kladné ;) Ostatní knížky jsem jen někde zahlédla ale vypadají dobře. Užij si čtení a budu se těšit na recenze :) Moc pěkný blog mimochodem, teď jsem ho objevila a rozhodně tu nejsem naposledy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já jsem v blogování takové miminko :). Knihomol jsem od mala, ale neměla jsem tušení , že si mohu takto krásně vyměňovat dojmy s ostatními. Pro mě rozhodně super věc ,protože v mém okolí je bohužel minimum lidí, kteří milují čtení.

      Vymazat