pátek 13. ledna 2017

ČÁRY ŽIVOTA

NA CO SE FAKT HODNĚ TĚŠÍM ?

na

ČÁRY ŽIVOTA

                            

VERONICA ROTHOVÁ




Měla jsem tu čest číst její povstaleckou trilogii Divergence.
Já vím , že spousta lidí tuto sérii nepovažuje za top čtení.
Prý není hodna té nálepky , které ve světě dosáhla.
Já mám jiný názor. Já ji milovala.
Když mi jí tenkrát Ježíšek pod stromeček nadělil, byla jsem v sedmém nebi.
A bylo mi a vlastně stále je jedno, že to není dost intelektuální čtení.
Já prostě knihy neškatulkuji.
Buď se mi kniha líbí a nebo ne a tak to prostě je !!!

Takže já se fakt těším kam mě autorka zavede tentokrát.


Anotace

Veronica Rothová zavede čtenáře do světa, kde vládne násilí a právo silnějšího. Do galaxie, ve které mnozí trpí, ale v níž má také každý člověk zvláštní dar. Většina dokáže ze svého daru vytěžit to nejlepší, ale Akos a Cyra jsou kvůli němu zneužíváni. Cyra je sestrou tyrana, jenž vládne celému válečnickému národu, a má dar bolesti, kterou její bratr zneužívá k tyranizování svých nepřátel. Cyra však chce být něčím víc než nástrojem v bratrových rukách. Akos pochází z mírumilovného národa a je nadevše oddaný rodině. Když ho společně s bratrem zatknou vojáci vyslaní Cyrinou rodinou, snaží se jen o jediné – zachránit bratra na úkor vlastního bezpečí. Akos a Cyra stojí před rozhodnutím – pomoci si navzájem a možná přežít, nebo přinést jeden druhému neodvratnou zkázu?
"Převzato z databáze knih"


A CO VY TĚŠÍTE SE TAKÉ ?
                

2 komentáře:

  1. Dnes mi přijde z KK, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať se líbí a budu se těšit na recenzi. Až pojedu do města, tak asi také zabrousim do knihkupectví 😀.

    OdpovědětVymazat