pondělí 16. ledna 2017

VZKAZ V LAHVI

  

    VZKAZ V LÁHVI




  • Autor : Adler Olsen
  • Série : Carl Morck
  • Rok vydání : 2012
  • Vydavatel : Host
  • Počet stran : 552
  • Překlad : M.Jírková



Ač nerada, tak musím přiznat ,že je to první kniha od tohoto autora co jsem četla. Nějak jsme se s panem Olsenem stále míjeli. A asi to byl osud, protože ikdyž je to velmi dobrá detektivka s hodnocením přes 90% ,tak mě si úplně nezískala. Velice dlouho mi trvalo než jsem se do knihy začetla. Přebíhání v dějových liniích a neustálé sarkastické poznámky hlavního hrdiny mi nepřišlo nijak zajímavé , natož pak vtipné. Když jsem se přehoupla přes určitý úsek ,dostala kniha jistý spád. Konečně se tam něco dělo. Jenže.... vše bylo tak průhledné, tak předvídatelné, že mě vlastně nic nepřekvapilo a tudíž i nudilo. Doufám ,že mě teď milovníci Olsena neukamenuji. Je to jen můj osobní názor.

PŘÍBĚH :
Je to třetí příběh ze série s detektivem Carlem Morckem.
Najde se láhev se vzkazem s voláním o pomoc. Po dlouhých 13 letech se dostane až na stůl Carla Morcka a tady začne dlouhé vyšetřování a hledání kdo tento vzkaz poslal.
Ponoří se do rozplétání spletitého fungování sekt a zmizelých dětí, které nikdo nikdy nenahlásil.
Ale proč? Jak to ,že děti nikdo nepostrádá ?Nikdo nic neví  a nebo nepoví a vyšetřovatelé nemají času nazbyt.Čas se krátí a oni ho potřebují zastavit....

HODNOCENÍ:

✯✯✯✯✯

Žádné komentáře:

Okomentovat