pátek 20. ledna 2017

NĚMÝ KŘIK

NĚMÝ KŘIK




  • AUTOR: ANGELA MARSONSOVÁ
  • SÉRIE: PŘÍPADY KIM STONEOVÉ
  • ŽÁNR: DETEKTIVKA,THRILLER
  • VYDAVATEL: KNIŽNÍ KLUB
  • POČET STRAN: 336
  • PŘEKLAD: L.HANZLÍKOVÁ








Němý křik je první kniha ze série Případy Kim Stoneové od autorky Angely Marsonsové.
Mě se jako první do ruky dostal druhý díl Ďábelské hry, který mě velice nadchl a, proto nezbývalo než pořídit si ten první a to pěkně rychle....Opět mi k přečtení stačili pouhé dva večery, takže už asi víte jaké bude moje hodnocení.





MRTVÉ OBĚTI NEJSOU SLYŠET.

JEJICH TĚLA VŠAK MOHOU PODAT SVĚDECTVÍ.

IKDYŽ JE NIKDO NEMĚL POSTRÁDAT...




Inspektorka Kim Stoneová vyšetřuje vraždu ženy, kterou někdo utopil ve vaně. Následně se na místě bývalého dětského domova nalézají hroby s lidskými ostatky. A to není vše.... .Začínají umírat další lidé. Kim si uvědomuje, že má co dočinění z velmi zvrácenou osobou, s člověkem , sociopatem, který nemá žádné svědomí a navíc jeho zločiny pravděpodobně trvají už roky. Musí zjistit čí jsou nalezené ostatky a jak souvisejí s lidmi, kteří nyní umírají. Sama se také dostává do hledáčku vraha, jako nežádoucí osoba.




ANI TA NEJTEMĚJŠÍ TAJEMSTÍ NEZŮSTANOU NAVŽDYPOHŘBENA...





Knížka mě hodně bavila. Autorka má tu schopnost ,velmi jednoduchou formou  čtenáře zaujmout a udržet ho stále bdělého a v centru dění. Má krátké kapitolo, což mám hodně ráda, nějak se mi čtou lépe než ty mnohostránkové.
Jako plus musím udat i to, že hlavní postavu si zamilujete. Kim je velmi sympatická a její ironické poznámky a rozhovory s kolegou a přítelem Bryantem vás určitě budou bavit.
Celý příběh je napínavý a plný zvratů, které nebudete čekat. 
 Rozuzlení, dopadení vrata a pospojování všeho jak co s čím souvisí najdete až na samém konci. Nebo aspoň já na to fakt nepřišla.
Dávám jí plný počet hvězdiček a vím ,že se k autorce budu určitě vracet a těšit se na další díla z jejího pera.


✯✯✯✯✯


Máte stejný pocit?
A nebo se vám knížka nelíbila?
Budu ráda za každý poznatek.










Žádné komentáře:

Okomentovat