středa 11. ledna 2017

SKRYTÉ ZLO

SKRYTÉ ZLO










  • AUTOR: Sandra Brown
  • VYDAVATEL: Ikar
  • ROK VYDÁNÍ: 2016
  • POČET STRAN: 368
  • ŽÁNR: Světová literatura,romány
  • PŘEKLAD: Marie Válková









𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁

Vytrvej, Emory.
Pokládej jednu před druhou.
Zkracuj vzdálenost krok za krokem.
𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁𝌁

Skryté zlo je další skvělý počin neméně skvělé a úspěšné autorky světových bestsellerů Sandry Brown. Tentokrát je to románový příběh s prvky thrilleru.
Emory je úspěšná dětská lékařka, která nadevše miluje běhání, hlavně to dálkové.Vydává se tedy do hor trénovat na maratonový běh, který sama pořádá a zárověň doufá, že malé odloučení s manželem jim pomůže překonat krizy, která už trvá delší čas. V horách však zmizí, hledá ji policie a podezřívá jejího manžela.
Je manžel tím kdo vězí za jejím zmizením?
A nebo je to všechno úplně jinak.
To vše se dozvíte v této úžasné knize.
✯✯✯✯✰


MŮJ DOJEM

Velmi dobře napsaný příběh, kde nechybí napětí ani akce,
ale doporučila bych ho spíše ženám,
protože samozřejmě nechybí prvky romantiky.
Hlavní hrdinka Emory je velmi sympatická a rozhodně si ji hned zamilujete a nejenom ji, ale i další postavy, které jsou vám zatím neznámé.
Název je opravdu výstižný ,protože zlo je opravdu skryté.
Přiznám se, až skoro do konce knihy jsem netušila vůbec nic. Samozřejmě jsem měla svůj typ, ale jako skoro vždy byl mylný.
Jednu hvězdičku jsem ubrala, protože si myslím ,že příběh není až tak originální. Hodně mi připomínal knihu Osamělá smrt od Lisy Jackson.
Ale jinak mohu vřele doporučit, jestliže po knize sáhnete určitě neuděláte chybu.


A jak se líbí kniha vám?



Žádné komentáře:

Okomentovat