pondělí 6. února 2017

KNIŽNÍ VÝZVA

PLNÍM KNIŽNÍ VÝZVU 2017


KNIŽNÍ "MEZIŘÁDKOVÁ "VÝZVA
#KnižníVýzva2017 a #SvětMeziŘádky


4. část - 15. knih (1 vstup)

Úkol: Jaký žánr mezi přečtenými knihami za rok 2017 u vás převládá a proč? Sepište pro nás alespoň odstavec.


Myslím, že u mě je to úplně jasné. Moje krevní skupina je krimi a thriller a samozřejmě jejich počet i v začátku tohoto roku převyšuje nad ostatními. Kriminálky, nebo detektivky jak tomu kdo chcete říkat jsem milovala odjakživa. Jen co můj mozeček povyrostl z pohádek a začal chápat náročnější četbu bylo pro mě jasno, krimi je prostě to co moje čtenářská duše potřebuje. 
Já vlastně nevím proč a nikdy jsem nad tím ani moc nepřemýšlela. Prostě jsem to brala jako fakt, že já čtu krimi a jiné dívky dívčí románky (ikdyž to ve skrytu duše moc nechápu, co se jim na těch slaďárnách líbilo 😊 , já je fakt nemusím).
Když se mi do ruky asi ve 13 letech dostali Profesionálové (upozorňuji, že v době mého dětství to byl vrchol v kriminálkách, to není jako dnes ), tak jsem byla fakt v sedmém nebi. Dodnes mám ty knihy schované, ikdyž jsou už v salátovém vydání, jak putovaly z ruky do ruky. A od té doby jsem tomuto žánru zůstala věrná, ikdyž klasická detektivka se spíše převtělila do thrillerů.
Proč se mi to líbí? Asi potřebuji cítit, že se něco děje. Vnímat napětí, muset přemýšlet  a spekulovat co si na mě autor vymyslel. Proto mám nejraději, když se pachatele dozvíte až úplně na konci. Moc mi nesedí, když ho znáte už od začátku a jen čekáte jak na to vlastně ti kriminalisté přijdou. Tam potom chybí to správná dávka adrenalinu.
Takže kriminálky a thrillery jsou moje nej, ikdyž na konci minulého roku jsem se dostala ke knize s fantasy žánru, které jsem nikdy předtím nečetla a musím říct, že mě to velice chytlo a už mám doma připraveno několik knih s touto tématikou. Člověk by tedy asi neměl říkat co je jeho nej. Nikdy nevíte co váš názor změní. Vzhůru k objevování nových knih a žánrů.



Přečtené knihy
  1. ĎÁBELSKÉ HRY
  2. NENÍ CESTY ZPĚT
  3. DÍVKA V LEDU
  4. SKRYTÉ ZLO
  5. SŮL MOŘE
  6. VZKAZ V LAHVI
  7. NĚMÝ KŘIK
  8. BEZ ŠANCE
  9. V ŠEDÝCH TÓNECH
  10. ŠKOLA NOCI 1
  11. ŠKOLA NOCI 2
  12. ŠKOLA NOCI 3
  13. ŠKOLA NOCI 4
  14. ŠKOLA NOCI 5
  15. ŠKOLA NOCI 6
VZHŮRU NA DALŠÍ TRAŤ

2 komentáře:

  1. Super! Jsi naše nejrychlejší "výzvařka". Jen tak dál! :) A co koukám, máš za tenhle rok přečtený samý lákavý kousky. Asi se nechám inspirovat, i když můj knižní seznam praská ve švech. :D (Detektivní) thrillery jsou taky moje. :) /wish ze světa mezi řádky/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to moc děkuji. To jsem ani netušila, že jsem nejrychlejší. Zaprvé to bude tím, že jsem nyní doma a tak mám spoustu volného času. A zadruhé Škola noci je velmi jednoduché a rychlé čtení. A s tím praskajícím seznamem to mám úplně stejně a o knihovně , kde na mě mrkají nepřečtené knihy ani nemluvím.

      Vymazat